This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trasformare una mk1 mk2 in una Ferrari GTO
#10
(05-08-2018, 19:01)Pee Tee Ha scritto:
(05-08-2018, 17:40)Enrico Ha scritto: secondo me l'unica replica sensata su meccanica mx5 è questa 
 
[Immagine: Westfield-SEIW-widebody-1800-MAZDA-MX5-w...te-_57.jpg]
 
[Immagine: Westfield-SEIW-widebody-1800-MAZDA-MX5-w...te-_57.jpg]
Un minuto di silenzio per il filtro dell'aria che, sia sulla mx5 che sullo sfilatino,continuerà a convivere con i collettori di scarico <3

Inviato dal mio SM-A520F utilizzando Tapatalk


amen.. hahahaha!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
Trasformare una mk1 mk2 in una Ferrari GTO - da cole_trickle - 05-08-2018, 21:28



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)