This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 8 voto(i) - 4.5 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[NB] Mx5 K24/K20A2 head - solo Pista
#12
col 6m e la conica 3.636 che dovresti avere tu, a 8500rpm in VI saresti a 301 km/h

chiaro che non ci arrivi per mancanza di potenza, ma comunque non serve avere una raportatura cosi lunga su un motore votato a girare alto..

Anche ipotizzando di usare la V, a 8500rpm saresti a 254km/h teorici, quindi non riesci a tirare nemmeno questa...
NA 1.8 - 1994 grigia, come mamma Mazda l'ha fatta... (circa...)
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
RE: [K20A2] Un viaggio da Turbo a Honda - da MyWay - 28-01-2020, 20:48



Utenti che stanno guardando questa discussione: 7 Ospite(i)