This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 8 voto(i) - 4.5 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[NB] Mx5 K24/K20A2 head - solo Pista
(26-02-2020, 12:35)Alfatester Ha scritto: A leggere gli altri post ti direi di no!

Per quanto mi riguarda invece, ieri mi sono divertito tantissimo ma ogni buca era davvero un colpo di pistola. Può darsi che la mia sia anche molto rigida di assetto, non so...
Lo imputerei più ai coilover che alle boccole! L'idraulica di questi ammo è tosta tosta

Ammortizzatori a doppie valvole un po' più "high end" sono molto vivibili anche con molle molto dure


Inviato dal mio SM-G930F utilizzando Tapatalk
Matteo
~ NC 2.0L: tremate davanti al lavandino da corsa! ~


http://www.mx5italia.com/showthread.php?...gatto)-2-0

https://www.facebook.com/DriveTherapy.net
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
RE: [K20A2] Un viaggio da Turbo a Honda - da Demios - 26-02-2020, 14:10



Utenti che stanno guardando questa discussione: 5 Ospite(i)