This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 8 voto(i) - 4.5 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[NB] Mx5 K24/K20A2 head - solo Pista
Il tizio con la Lotus bianca in realtà ha un K24 con testata K20, quindi è un 2.4litri con la mia testa. Dovrebbe venire fuori una specie di missile!

Quella azzurra è di un tizio finlandese, va fortissimo...

cmq già un K20 stock con aspirazione e scarico liberi e mappa per la miata è un missile... Io poi con camme pistoni e plenum dovrei avere qualcosina ancora in più, quindi...

Si fa per parlare... Smile

Più interessante è sicuramente un domani l'upgrade cambio e relative palette al volante
Mx5 NB Honda K24Z3 - Testa K20A2 -- Frankenstein!
EX -- Alfa 75 2.0 Twin Spark 1987
Alfa Giulietta 2.0 1985
Alfa 166 V6 3.2 24v 2003
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
RE: [K20A2] Un viaggio da Turbo a Honda - da Alfatester - 15-10-2020, 10:38



Utenti che stanno guardando questa discussione: 8 Ospite(i)