This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 8 voto(i) - 4.5 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[NB] Mx5 K24/K20A2 head - solo Pista
Come ti ho già detto in pvt, COMPLIMENTI!
avete fatto un grandissimo lavoro, adesso l'importante è non arrendersi...
Non è difficile elaborare un motore come i B6-BP per portarlo a 100CV/Lt, arrivare a 110 richiede già determinate esperienze, passare questo limite diventa molto impegnativo e tanti studi, ed ovviamente rischi.

Voi siete partiti da un motore che nasce già a 110CV/Lt e lo avete migliorato ulteriormente, adesso cercare quel qualcosa in più non sarà affatto facile, potrebbe richiedere molto tempo, goditelo giusto il tempo di prenderci la mano, e poi sotto con il prossimo step  Big Grin




P.S. per favore, in pista tirarmi la scia  Big Grin Big Grin Big Grin
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
RE: [K20A2] Un viaggio da Turbo a Honda - da alex zanardi - 07-02-2021, 17:00



Utenti che stanno guardando questa discussione: 7 Ospite(i)