This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 8 voto(i) - 4.5 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[NB] Mx5 K24/K20A2 head - solo Pista
Anche secondo me!! non sono un tipo da estetica nelle auto (tranne per le Alfa in firma che OVVIAMENTE non sono da pista, le tengo come storiche...), non le lavo molto spesso (Lupo credo sia ancora incaxxato con me per averlo fatto salire nella miata quando era...beh diciamo NON pulita!!) e se mi dicessero che se la dipingessi di rosa con un arcobaleno sulle fiancate andrei più forte di un secondo al giro, lo farei immediatamente!!

Però tra ala, bumper cut, scaricone da 76mm, gomme da 225 con ET20 è proprio cattiva da dietro!!
Mx5 NB Honda K24Z3 - Testa K20A2 -- Frankenstein!
EX -- Alfa 75 2.0 Twin Spark 1987
Alfa Giulietta 2.0 1985
Alfa 166 V6 3.2 24v 2003
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
RE: [K20A2] Un viaggio da Turbo a Honda - da Alfatester - 19-02-2021, 11:33



Utenti che stanno guardando questa discussione: 5 Ospite(i)