This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leogasp
#31
omermon Ha scritto:ahahhah:haha:

scherzi a parte, per pistare punta sulle:

NA 1.6 115 cv
NA 1.8 131 cv
NBFL 1.8 146 cv
NC 2.0 160 cv

Grazie, mi ero già informato ma fa sempre comodo un ripassino.
http://www.car4passion.com - Consulenze automobilistiche
  Cita messaggio
#32
Leogasp Ha scritto:Ecco, Guy ha risposto... :chessygrin: Anche se cambierà idea quando in pista lo sorpasserò, sorseggiando una tazza di tè caldo :p

:harhar::harhar::harhar:
  Cita messaggio
#33
Gyu71 Ha scritto:La mia V-Special non la vendo neppure per 10.000 euro! : Evil :

:chessygrin::chessygrin::chessygrin:

Quindi vuole 11.000 euro. Con una di queste http://www.autoscout24.it/Details.aspx?i...00&asrc=st o http://www.autoscout24.it/Details.aspx?i...00&asrc=st più 10,000 euro di modifiche potresti avere una mx con i controcazzi :chessygrin:
  Cita messaggio
#34
Benvenuto!
  Cita messaggio
#35
Welcome :chessygrin:
MX5 NC 2.0: filtro K&N; Scarico NAP; assetto TEIN super street e barre antirollio IL Motorsport; 160 cavalli ed un asino alla guida!!!   
  Cita messaggio




Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)