This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Camshaft oil seal
#1
Che differenza c'è fra queste guarnizioni?
Sono alternative o devono essere montate tutte?

http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... cts_id/242

http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... 4%7B3%7D86
Nur Helvetica.
  Cita messaggio
#2
Matsuda Ha scritto:Che differenza c'è fra queste guarnizioni?
Sono alternative o devono essere montate tutte?

http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... cts_id/242

http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... 4%7B3%7D86

Il primo link sono le due guarnizioni dei due alberi a cammes.
Il secondo invece è la guarnizione dell'albero motore.

Se non ho preso cantonate.
Massimiliano
'02 1.6
Tein SS + FM sway bars

MiataMania
  Cita messaggio
#3
Esatto Thumbup

Crankshaft = albero motore

Camshaft = albero a camme
Alberto
  Cita messaggio


Discussioni simili
Discussione Autore Risposte Letto Ultimo messaggio
  P0012 - Powertrain | "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1) Eww 10 2,513 21-03-2016, 08:44
Ultimo messaggio: Eww



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)