This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ma la nc 2.0...drifta in accelerazione?
#13
Ma si che ce la fai ma se l asfalto è di quelli belli neri appena fatti ci vogliono minimo un 300 hp turbo per driftare di potenza!!!

La caoppia max la prende a 6500 7000 giri quindi per farlo in seconda come minimo devi essere a 4000 giri penso che stai già ad una bella velocità..che secondo me diventa poco controllabile la sbandata, mentre se la fai sfrizionanado già meglio la velocità la tieni piu bassa e controlli meglio la macchina.

E ste cose si fanno solo in luoghi deserti!!!
Audi A1 1,4T STronik

EX Genesis Coupe 2.0T
EX MX5 NCFL 20th Anny
EX MX5 NB-FL TRILOGY

Sodalizio Triveneto MX5
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
Ma la nc 2.0...drifta in accelerazione? - da Luca - 20-08-2009, 20:01



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)