This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mx5 lemans
#1
http://www.autoscout24.ch/Search/Detail....hid=260455
perchè da noi non c'è?
per una ncfl 2.0 potrei vendere un rene....bellissima
vtec lover
Transalp 600 1992 "l'inarrestabile"
Honda CBR600f 2011
Suzuki Vstrom100XT 2019 "el tractor"
Suzuki DR350 1993 "il motocoltivatore"
Roadster ND 2.0 Skyactive
  Cita messaggio
#2
ma oltre a quella riga arancione cos'altro ha di diverso da una rcfl normale?
Citazione:tengo un amico ke non ha capito ancora la potenza dei multijet..gli devo far capire ke le macchine a benzina non si portano piu'...
  Cita messaggio
#3
che non è una rcfl. da noi il 2.0 lo danno solo sulla rc...mentre questa ha la tela.
vtec lover
Transalp 600 1992 "l'inarrestabile"
Honda CBR600f 2011
Suzuki Vstrom100XT 2019 "el tractor"
Suzuki DR350 1993 "il motocoltivatore"
Roadster ND 2.0 Skyactive
  Cita messaggio
#4
Secondo me ha senso solo con i cerchi arancio, così:

http://maverikmx5.blogspot.com/2011/10/s...ition.html
MX5 NA 1.6 '92 115hp Challenge PUFFA!
EX - MX5 NC 1.8
|| Maverik Corner - MX5 Blog ||







  Cita messaggio
#5
Vista questa estate su un passo di montagna in CH. Carina!
  Cita messaggio




Utenti che stanno guardando questa discussione: 3 Ospite(i)