LOL. I was on a limited budget. I planned to keep my 50 mm NA tuned exhaust, in order to keep the cost down.
Keeping the catalyt was also a must for me.
Then I found this NB exhaust with Magnaflow cat and this Sebring backbox at the same money I sold my NA kit.
This is 60 mm, far better for Turbo, so had to have it.
Dont like the backbox much, but can leave with it.
A.
Looks awesome! :chessygrin:
What about the weight of the new rims? Do you know it? Those are beautiful mate...! : Bash :
Nicola - 3viso
STM - Sodalizio Triveneto Miata
Subaru Forester 2.0 BIFUEL
2004 NBFL Milestone Anonymous Grey - CAI I.L. Motorsport - EBC Green Stuff - Cj Tow Hook - Racing Beat Power Pulse - Centrale I.L. - Maruha VP-header - Roll Bar by Sassa - Gaz Gold Pro
Ciao Claudio! - "Ci guadagno", disse la volpe, "il colore del grano" -
eh raga...gli rk-r sono i rota da prendere...a livello estetico visti così non hanno nulla da inviadiare ai wats...
Pure NA experience
se la volevo comoda, sicura, e che tenesse la strada, mi prendevo un treno....
"volete un' auto che vada veloce? beh, allora NON prendetevi un' mx-5 !" [Dafde] :)
"entravi in curva come se dovessi schivare una mucca!" [Bisso] XD "co te parte nà porsche, l'è come che te parte nà casa" [cit]
sopra ai 14"..non è vero amore ;)
Location: Padova
Regione/Stato: Veneto
Modello:
- NA 1.6 115cv (1989-1993)
- ND 2.0 160cv (2015-...)
Stanno benissimo ma temo tocchi ribattere i passaruota, poi non ci sono da 14...
I m afraid the weight is 7 kgs for the RKR