Non so se è già stato segnalato,
comunque da IL arriva il kit di prolunghe per spostare la seconda sonda lambda in caso di installazione del collettore non catalizzato su NC / NCFL
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_...9906e27fca
Questo va a sostituire l'attuale modulo inganna ECU e se non ho capito male prevede di bucare il tratto di tubo a valle del secondo catalizzatore
comunque da IL arriva il kit di prolunghe per spostare la seconda sonda lambda in caso di installazione del collettore non catalizzato su NC / NCFL
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_...9906e27fca
Citazione:
price: 36,95 €
brief description:
When you replace your factory exhaust manifold with an IL Motorsport sports header, you need to replace the second O2 sensor in the location behind the catalytic converter of the factory midpipe so that your Miata runs correctly. The OEM manifold has a catalytic converter incorporated in it, with O2 sensor locations before and after the cat. Because a performance header removes that first cat, you’ll need to move the O2 sensors down to after the secondary cat, so that the check engine lamp will not illuminate. You need to install the stainless steel bung in a fixed position located behind the second converter in the midpipe. These extension wires are made in the optimally length to connect it plug & play in the oem wiring harness.
A detailed installation instruction is included.
Recommended to use on all I.L.Motorsport MK3 manifolds
Questo va a sostituire l'attuale modulo inganna ECU e se non ho capito male prevede di bucare il tratto di tubo a valle del secondo catalizzatore
mx-5 20th anniversary True Red "barbone edition" anche detta Mary Jane