Miller Ha scritto:ale.sg Ha scritto:Mia mail:
Dear Richard,
I will not return the item back to you because the shipping cost to UK is more than the refund.
If you don't want to refund me , ok no problem I will remember the next time, but please say me why you write GENUINE MAZDA PARTS when the item is a cheap aftermarket item.
It is not serious, if it had been written aftermarket, I would not have bought the part and all we would have been happy.
Regards
Alessandro
risposta :chessygrin:
hi
Thanks for bringing this to our attention they were originally genuine parts and now they are bought elsewhere the mk2 ones are still genuine. We have amended our website and will refund the cost of the part back to you.
adesso hanno scritto mx5parts/il motorsport
Se ti ridanno tutto come dicono (e sinceramente non ho dubbi) mi sembra un comportamento esemplare da parte loro.
A mio avviso la serietà dei negozi online tedeschi e UK (che conosco bene, altri meno) è encomiabile.
Gli errori possono capitare; nei pochi casi in cui ho avuto problemi quando ho fatto notare la cosa hanno fatto più del dovuto.
si ok ma prima gli avevo già scritto questo:
"Hello,
The parcel has arrived,
but the cubby box is not absolutely genuine mazda!
The genuine have stamped the product code and have better quality.
The item that you sent me have cheap quality and is aftermarket
Why on the site you write genuine parts??
I would have my money back for this item
Thank You very much"
e mi hanno scritto solo rimanda indietro e ti rimborsiamo,
solo alla terza email insistendo si rendono conto che hanno sbagliato,
comportamento giusto adesso,
ma prima??.... :roll:
comunque storia chiusa, dicitura sul sito modificata, e rimborso inoltrato
:chessygrin:
ciao
NA 1.6 Montego Blue