This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24/4/2010 Raduno club Quattroruote (Vairano PV)
#60
Ecco una prima lista... :beerchug:

Utenti confermati: Tongue

1 Nemesis84 Torino
2 robyrock Monza
3 Bulz Stresa
4 SilverShadow Melegnano
5 pcasaran Milano
6 Yusaku79 Torino
7 pigi Piemonte (?)
8 DomeMx5 Reggio Emilia
9 lordguzzi (?)
10 il Mamo Lomazzo
11 Pollo Pavia
12 Miller Bareggio
13 davidino Vicino Milano (?!?!)

Utenti in attesa di conferma: Cry

14 Miata.Shark Vercelli
15 Strato San Giuliano M.se
16 texwiller San Pellegrino T.
17 Costa Paderno Dugnano
Io ce l'ho duro........il tetto!!!
Ho un coperchio per tettuccio (cit.Rob72)

2008_RC 1.8 Fire     Galaxy grey
1990_NA 1.6 Classic Red
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
24/4/2010 Raduno club Quattroruote (Vairano PV) - da SilverShadow - 30-03-2010, 12:19

Discussioni simili
Discussione Autore Risposte Letto Ultimo messaggio
  Raduno Langhe e Monferrato [29/05/2011] desertbug 247 128,925 29-05-2011, 21:13
Ultimo messaggio: .SharK
  Raduno dei Raduni Quattroruote [21/05/2011] smarty 199 114,723 25-05-2011, 00:22
Ultimo messaggio: WillyWilly
  5° Raduno del Garda [8/05/2011] WillyWilly 380 153,119 08-05-2011, 22:42
Ultimo messaggio: spiderman
  3° Raduno Nazionale Mx-5 Pulp Grup - Vieste-Foresta Umbra" 28-29 Maggio 2011 miatamao 2 8,373 03-05-2011, 18:39
Ultimo messaggio: miatamao
  STM - 5 Giugno 2011 - Raduno di Asiago STM staff 1 5,912 27-04-2011, 15:01
Ultimo messaggio: STM staff
  Birretta Torinese 27/12/2010 pilistation 21 12,136 27-12-2010, 21:17
Ultimo messaggio: pilistation
  STM - Natale 2010 - pranzo Domenica 19 Dicembre STM staff 7 5,973 20-12-2010, 12:15
Ultimo messaggio: CJ_
  Raduno Torinese RIM Nemesis84 178 46,106 21-11-2010, 21:22
Ultimo messaggio: pilistation
  Raduno 14 Novembre al Gasoline di Liscate + Verso Sud live!! Strato 172 66,177 15-11-2010, 20:38
Ultimo messaggio: desertbug
  Sabato 23 ottobre 2010 davidino 3 3,734 15-11-2010, 13:56
Ultimo messaggio: cioz05



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)