This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Marzaglia] ma in quanto "gira" la miata?
Ottima pista, ottimo asfalto, ottima compagnia. :-D

La pista è da studiare un pochino, 1.31 al primo tentativo, poi mi si è spento il cel, non mi ha soddisfatto granché perché non ero mai solo, una volta la Porsche, poi le varie Evo e Subaru....
Purtroppo le gomme stradali dopo 2 giri vanno in pappa e scivolano da morire, considerando poi che ho gli angoli completamente da rifare sono comunque contento.

Chiedo scusa all'amico con la Na puffa con rollbar che ho frenato un po', speravo di ingarellarmi ma gomme e freni mi hanno supplicato di farti passare, scusa se t ho rallentato :-*

Arrivederci alla prossima
  Cita messaggio

Messaggi in questa discussione
[Marzaglia] ma in quanto "gira" la miata? - da dafde - 28-10-2013, 08:41