This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fasatura camme - possibilità e conseguenze
Sì Alex non ho il timore di affermare che la 110 cavalli è di gran lunga l'mx5 più sfigata..specialmente per uso quotidiano, visto che per andare decorosamente obbliga ad un deciso affondo dell'acceleratore con relativo aumento dei consumi..
Secondo me rispetto all'NA è fregata da 3 fattori: peso, gommatura e setup per contenere le emissioni. Sarebbe interessante valutare un motore 1.600 NB / NBFL swappato su una NA e stappato a livello di emissioni..vista anche la sua formidabile affidabilità..
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
Fasatura camme - possibilità e conseguenze - da Antonio - 28-11-2013, 11:28

Discussioni simili
Discussione Autore Risposte Letto Ultimo messaggio
  Camme germaniche Vitruvio74 2 3,313 06-06-2017, 15:06
Ultimo messaggio: Vitruvio74
  Camme ideali con IRTB marvel 20 8,467 04-03-2013, 09:53
Ultimo messaggio: theboar



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)