This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kit Cosworth 4 corpi per duratec/mzr
Oggi, mentre viaggiavo con la fantasia sul sito cosworth mi son guardato tutti gli accessori che fanno per il duratec alias il nostro mzr,
e mi sono imbattuto nella modifica più vistosa, che è il kit di quattro corpi+ aspirazione con cornetti e filtro in spugna.
[ATTACH=CONFIG]43676[/ATTACH]

Questa roba l'ho sempre vista sulle motomacchine, ma oggi mi chiedevo cosa succederebbe a montarlo su NC.

il prezzo non è neanche folle, 1600 euro (http://www.part-box.com/cosworth-2.0l2.3...12219.html) per il 4corpi, più non so quanto per l'airbox

ma a quanto ammonta il guadagno?

pregi? difetti?

Allegati
.jpg   images.jpg (Dimensione: 1.71 KB)
nc duemila, che talvolta consuma olio, ma non sempre, solo quando lo misuro.
  Cita messaggio

Messaggi in questa discussione
Kit Cosworth 4 corpi per duratec/mzr - da lorsal - 29-03-2016, 12:37