This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vi svelo un segreto......
#41
Perfettamente d'accordo con @Vitt, fra l'altro mi viene in mente la mia Audi che regolarmente cambio olio quando si accende il chek sul cruscotto. Ovvero ogni 30.000 Km. (1.9 tdi) oramai ne ho circa 140.000 e non mangia olio e il motore va che è una viola. Va bene che parlo di olii long life, ma dovreste vedere il colore dell'olio esausto al momento del cambio, sembra catrame. Il mio meccanico dice comunque che il colore dell'olio non è indice di scarso potere lubrificante.
Ho avuto una mx5 del 2002 fino al 2009 ci ho fatto diversi km, ma per i cambi olio compravo anche io quello del supermercato, mai avuto probremi. Ora per la mia NC stessa cosa.
  Cita messaggio




Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)