This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bluetooth su impianto Bose originale
#5
confermo, mi ero ripromesso di comprarlo ma poi non l'ho più fatto.
SUBARU BRZSatin White Pearl
MX-5
NC 1.8 HIGH '06 Marble White Black Seats (STM) : venduta!
Accessori in vendita:
http://www.mx5italia.com/showthread.php?...condo-MACA
http://www.mx5italia.com/showthread.php?...post703847
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
Bluetooth su impianto Bose originale - da maca - 25-03-2011, 01:38

Discussioni simili
Discussione Autore Risposte Letto Ultimo messaggio
  [NC] Bluetooth per NC - Aggiornamento Bose ? Cesidio 6 3,027 19-09-2024, 23:54
Ultimo messaggio: Ald-5
  [NC] ANTIFURTO ORIGINALE NC Ald-5 0 1,070 12-09-2024, 08:29
Ultimo messaggio: Ald-5
  [NC] Audio System Bose 7 altoparlanti con caricatore 6 CD Ald-5 8 4,176 25-08-2024, 22:28
Ultimo messaggio: Cesidio
  [NB FL] Quale lettore OBD? (no bluetooth e app varie) paoloc 3 2,029 28-05-2024, 09:33
Ultimo messaggio: paoloc
  [ND] Android Auto Bluetooth RWD 3 2,363 02-03-2024, 11:58
Ultimo messaggio: ClaudioR
  [NB/NB FL] aggiunta bluetooth invisibile dotsynergy 0 1,436 08-09-2023, 23:16
Ultimo messaggio: dotsynergy
  [ND] Upgrade impianto audio di serie non Bose Gram23 6 4,887 11-01-2023, 09:42
Ultimo messaggio: marco_zanna
  [NB/NB FL] presa bluetooth/wifi OBD2 limner 1 2,303 01-01-2023, 19:20
Ultimo messaggio: Davieon
  [RC/RC FL] Amplificatore Bose ncrc 2011 fabio.liati 0 1,701 12-02-2022, 08:33
Ultimo messaggio: fabio.liati
  [NC] (ancora!) sostituzione HU con impianto bose nameless00 4 4,202 22-01-2022, 14:44
Ultimo messaggio: nameless00



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)