This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opel ampera
#7
nei contro ci metterei:
consumi elevati in modalità range extender 15km\l benzina
Dado
Miata NC 2.0 '06 Galaxy Grey, Assetto Ohlins R/T, barre RX-8 Yellow, Bushing Powerflex, Collettori IL, Mtec baffati, Hawk+, OZ Chrono e AD08R
Perseguitato dal sottosterzo.
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
Opel ampera - da Dado - 08-03-2012, 15:31
Opel ampera - da pitch72 - 08-03-2012, 15:50
Opel ampera - da lucazam - 08-03-2012, 15:51
Opel ampera - da cencio - 08-03-2012, 15:52
Opel ampera - da Dado - 08-03-2012, 15:56
Opel ampera - da pitch72 - 08-03-2012, 16:13
Opel ampera - da Dado - 08-03-2012, 16:26
Opel ampera - da klax - 08-03-2012, 16:45
Opel ampera - da EBI - 08-03-2012, 16:49
Opel ampera - da Formix - 08-03-2012, 17:35
Opel ampera - da SANCES70 - 08-03-2012, 17:58
Opel ampera - da il Mamo - 08-03-2012, 21:00
Opel ampera - da TIGO - 08-03-2012, 22:05
Opel ampera - da cencio - 08-03-2012, 22:35
Opel ampera - da Redfury - 08-03-2012, 23:20
Opel ampera - da P&R - 09-03-2012, 05:45
Opel ampera - da Formix - 09-03-2012, 09:46
Opel ampera - da SANCES70 - 09-03-2012, 10:48
Opel ampera - da Enuma - 09-03-2012, 13:37
Opel ampera - da Mante - 09-03-2012, 13:41
Opel ampera - da cencio - 09-03-2012, 15:49

Discussioni simili
Discussione Autore Risposte Letto Ultimo messaggio
  Opel Speedster: meglio di una elise? axet 60 45,425 16-01-2019, 18:56
Ultimo messaggio: Fletch
  Opel GT (concept) pollice 34 16,059 29-01-2016, 11:03
Ultimo messaggio: omermon
  La mia opel va a 3 cilindri... Redfury 10 13,426 06-04-2015, 08:59
Ultimo messaggio: ale88so
  Opel GT Leonow 50 16,253 09-04-2014, 21:34
Ultimo messaggio: Doppiaeffe
  Opel speedy vs Lotus Mich-idiale 10 8,410 10-12-2013, 21:31
Ultimo messaggio: breonen2
  Opel Adam: perchè? lucazam 41 18,286 18-10-2013, 13:45
Ultimo messaggio: IAPPO
  cerco notizie sul motore opel ecotec 2000 bz turbo eziomx 9 6,912 11-07-2013, 10:16
Ultimo messaggio: eziomx
  Opel! Matsuda 32 14,607 23-11-2012, 16:50
Ultimo messaggio: cencio
  Riparazione capote Opel Astra Miller 16 14,231 12-11-2012, 09:52
Ultimo messaggio: Miller
  Opel Insignia OPC Dado 23 11,768 06-03-2012, 15:21
Ultimo messaggio: Dado



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)