This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mi si è bloccato lo sterzo
#15
Interessato anch'io all'argomento
dopo l'ultima pistata sento un clack provenire dall'anteriore.
Appena migliora il tempo proverò a smontare tutto!
Driving an mx5 it's not about miles per gallon, but Smiles per gallon
MX-5 NA 1.8 - Road&Track   MX-5 RC 1.8 - La Brumma
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
Mi si è bloccato lo sterzo - da paintbox - 07-04-2012, 08:11
Mi si è bloccato lo sterzo - da maca - 07-04-2012, 08:42
Mi si è bloccato lo sterzo - da paintbox - 07-04-2012, 09:06
Mi si è bloccato lo sterzo - da paintbox - 11-04-2012, 17:58
Mi si è bloccato lo sterzo - da dafde - 11-04-2012, 18:29
Mi si è bloccato lo sterzo - da CJ_ - 11-04-2012, 18:32
Mi si è bloccato lo sterzo - da dafde - 11-04-2012, 18:33
Mi si è bloccato lo sterzo - da paintbox - 11-04-2012, 18:38
Mi si è bloccato lo sterzo - da dafde - 11-04-2012, 18:43
Mi si è bloccato lo sterzo - da pilistation - 11-04-2012, 18:48
Mi si è bloccato lo sterzo - da paintbox - 11-04-2012, 18:59
Mi si è bloccato lo sterzo - da darjo - 14-04-2012, 00:29
Mi si è bloccato lo sterzo - da Antonio - 14-04-2012, 07:58
Mi si è bloccato lo sterzo - da paintbox - 16-04-2012, 20:46
Mi si è bloccato lo sterzo - da Number34 - 16-04-2012, 20:53

Discussioni simili
Discussione Autore Risposte Letto Ultimo messaggio
  [ND/124] Tiranti sterzo e abbassamento vettura eziomx 2 635 26-02-2026, 21:18
Ultimo messaggio: eziomx
  [NC FL] Sterzo duro Claudio Liotti 1 940 04-08-2025, 22:52
Ultimo messaggio: Claudio Liotti
  [NA] Sterzo duro Sevenfate 10 4,194 17-12-2024, 09:18
Ultimo messaggio: HPDxxx
  [NA] Testine di sterzo e bump/roll steer HPDxxx 13 5,973 05-02-2024, 09:42
Ultimo messaggio: Alfatester
  [ND] Precisione sterzo RWD 16 8,973 02-11-2022, 10:24
Ultimo messaggio: RWD
  [ND] Cambio gomme e reattività sterzo Helumy 11 7,353 13-04-2022, 20:42
Ultimo messaggio: Helumy
  [NC] Vibrazione laterale dello sterzo sullo sconnesso : è normale? JgigiJ 5 5,118 11-08-2019, 14:18
Ultimo messaggio: freddy91
  [NC] problemi sterzo nc soul 11 11,025 31-05-2019, 21:15
Ultimo messaggio: soul
  [NA/NB]  testine sterzo freddy91 1 3,004 29-12-2017, 00:01
Ultimo messaggio: alex zanardi
  [NB FL] Powerflex scatola sterzo nbfl Il Ferra 2 3,542 25-12-2017, 23:31
Ultimo messaggio: Il Ferra



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)