Posto qui per non aprire un altro topic.
Cazzeggiando sul Nutz mi sono imbattuto in questo post, riferito alla installazione e mappatura della MS:
1 Std engine - Cone filter, std cat with the core knocked out and an unknown stainless system. This is pre MS and how it was when I arrived with you.
114.2 BHP @ 7000 rpm
97.7 ft/lb torque @5500
2 As above but now on MS with your base map and mapped with the std narrow band on tuner studio on auto tune. manually tweeked the fuelling above 5000 ( but didn't do a back up or remember which cells were changed - I'm a dull ass !)
112.7 BHP @ 6500
100.4 ft/lb @ 4500
3 As above but now without the afm, a GM open element temp sensor fitted and a proper decat pipe. Now on a wide band, auto tuned on tuner studio
147.5 BHP @ 6000
135.5 ft/lb @4500
4 As above but with about 45 mins rolling road time with adding more advance from 4000 through to 5000 and manually tweeking the afrs .
152.2 BHP @6000
139.6 ft/lb @4500
La voglio! :haha:
Cazzeggiando sul Nutz mi sono imbattuto in questo post, riferito alla installazione e mappatura della MS:
1 Std engine - Cone filter, std cat with the core knocked out and an unknown stainless system. This is pre MS and how it was when I arrived with you.
114.2 BHP @ 7000 rpm
97.7 ft/lb torque @5500
2 As above but now on MS with your base map and mapped with the std narrow band on tuner studio on auto tune. manually tweeked the fuelling above 5000 ( but didn't do a back up or remember which cells were changed - I'm a dull ass !)
112.7 BHP @ 6500
100.4 ft/lb @ 4500
3 As above but now without the afm, a GM open element temp sensor fitted and a proper decat pipe. Now on a wide band, auto tuned on tuner studio
147.5 BHP @ 6000
135.5 ft/lb @4500
4 As above but with about 45 mins rolling road time with adding more advance from 4000 through to 5000 and manually tweeking the afrs .
152.2 BHP @6000
139.6 ft/lb @4500
La voglio! :haha:
NA 90 CV Montego Blu
"Il divertimento alla guida di un mezzo é inversamente proporzionale alla sua sicurezza. La sicurezza di un mezzo è, comunque, inversamente proporzionale alla percezione che abbiamo di essa"
(Teorema di Yuza, incipit della mia tesi di laurea!)
"La mx5 non si guida, si indossa" Richard Meaden
Vendo ricambi/accessori
http://www.mx5italia.com/showthread.php?...cessori-NA
"Il divertimento alla guida di un mezzo é inversamente proporzionale alla sua sicurezza. La sicurezza di un mezzo è, comunque, inversamente proporzionale alla percezione che abbiamo di essa"
(Teorema di Yuza, incipit della mia tesi di laurea!)
"La mx5 non si guida, si indossa" Richard Meaden
Vendo ricambi/accessori
http://www.mx5italia.com/showthread.php?...cessori-NA