Non avevo idea neanche come fosse fatta,so solo che sulla NB è diversa perchè staccata dalla lamiera mi pare. La foto postata da M.Schiaffi non è molto d'aiuto, nella discussione postata da Elwood si vede bene ma se una portiera è modificata non vale molto come prova.
E' solo che il tizio di Miata.net non è un noob visto che ha qualcosa come 32mila post
Several people have done direct comparisons of the door insides from 1.6 and 1.8 cars - there's no difference. Side impact door beams became required in the US in 1967, and there's been no real change in the requirements since then. The 1.6 NA doors have side impact door beams, exactly the same as the 1.8 NAs.
A sto punto non so davvero a chi credere
E' solo che il tizio di Miata.net non è un noob visto che ha qualcosa come 32mila post
Several people have done direct comparisons of the door insides from 1.6 and 1.8 cars - there's no difference. Side impact door beams became required in the US in 1967, and there's been no real change in the requirements since then. The 1.6 NA doors have side impact door beams, exactly the same as the 1.8 NAs.
A sto punto non so davvero a chi credere
NB 1.6 Emerald Mica '99 (Barbon Spec) No AC, No ABS, No Airbag x2, Manual Windows, Recaro Profi SPG + Profi '88, Momo Mod.69 Limited Edition 345mm, Showa Oem Suspension, Cecam Exhaust System, BMC Panel Filter, NBFL Sport Shock Tower Brace, GCR1 Roll bar + GCR Door Bars, Rota FF10 15 x 6,5 ET35, Toyo Proxes CF2 195/50