This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Keskin... Miei!
#2
Belli!
Bravo!!!

ADESSO ASSETTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sembra una range rover così!
Arancia Meccanica
London, U.K. - Chianti, Toscana



anche se cosi' non so.....mi sembra troppo legale. (Cit.)
-------------------------------------------------------------------
Noi a fare i "tondi" e gli altri muuuuuti! (Cit.)
------------------------------------------------------
Siete quasi peggio degli alfisti. (Cit.)
-------------------------------------------

  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
Keskin... Miei! - da desertbug - 12-02-2010, 21:53
Keskin... Miei! - da Gagio - 12-02-2010, 22:03
Keskin... Miei! - da Costa - 12-02-2010, 22:04
Keskin... Miei! - da desertbug - 12-02-2010, 22:15
Keskin... Miei! - da lucio - 12-02-2010, 22:32
Keskin... Miei! - da ggcapp - 12-02-2010, 23:40
Keskin... Miei! - da backtothefuture - 13-02-2010, 00:51
Keskin... Miei! - da desertbug - 13-02-2010, 03:31
Keskin... Miei! - da Toretto - 13-02-2010, 10:41
Keskin... Miei! - da desertbug - 13-02-2010, 13:16
Keskin... Miei! - da Gagio - 13-02-2010, 13:20
Keskin... Miei! - da .SharK - 13-02-2010, 13:39
Keskin... Miei! - da desertbug - 13-02-2010, 15:15
Keskin... Miei! - da desertbug - 13-02-2010, 15:16
Keskin... Miei! - da .SharK - 13-02-2010, 15:30
Keskin... Miei! - da Gagio - 13-02-2010, 16:14
Keskin... Miei! - da il Mamo - 13-02-2010, 17:26
Keskin... Miei! - da Gagio - 13-02-2010, 17:30

Discussioni simili
Discussione Autore Risposte Letto Ultimo messaggio
  [NA] Keskin Kt3 ambrofili 39 12,564 18-01-2014, 19:48
Ultimo messaggio: Gagio
  [Vari] I miei angoli nocc mx5 44 14,253 19-10-2013, 23:01
Ultimo messaggio: Grez
  [NA] I miei nuovi angoli... SANCES70 10 3,658 31-07-2013, 09:11
Ultimo messaggio: SANCES70
  cerchi keskin... lilshark 7 3,548 04-01-2013, 00:25
Ultimo messaggio: lilshark
  Keskin KT 4 New Racer marvel 12 5,302 15-09-2012, 17:55
Ultimo messaggio: marvel
  Consigliatemi su questo swap: superlite 13" in cambio dei miei Keskin 15" Gagio 15 5,791 23-04-2012, 10:48
Ultimo messaggio: Enrico
  CONSIGLI: che gomme monto sui miei 15x8? Gagio 7 2,900 28-02-2012, 01:35
Ultimo messaggio: Gagio
  Ecco a Voi...i miei cerchi nuovi. CJ_ 177 56,464 09-09-2011, 16:45
Ultimo messaggio: spiderman
  cerchi Keskin .. consiglio! luca 82 12 6,885 17-07-2011, 23:34
Ultimo messaggio: Flex
  Dubbio ET Keskin Ala81 27 10,558 16-03-2011, 09:56
Ultimo messaggio: nofear



Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)