Piccolo aggiornamento
- le spese sono solo connesse al materiale in quanto il montaggio me lo fo io. ho visto i vari tutorial ed è più semplice di fare la distribuzione.
qui la mail di Tim con il prezzo finale
- le spese sono solo connesse al materiale in quanto il montaggio me lo fo io. ho visto i vari tutorial ed è più semplice di fare la distribuzione.
qui la mail di Tim con il prezzo finale
hi Filippo the kit includes 1 1600 SUPERCHARGER MOUNT & LOWER STAY & ALL FIXINGS 1 SUPERCHARGER INLET & FIXINGS 1 CAST SUPERCHARGER OUTLET & FIXINGS 1 TRL STEEL BELT DRIVE TENSIONER INCLUDING 2 BEARINGS & FIXINGS 1 SUPERCHARGER BYPASS 1 DRIVE BELT 1 ALLOY CROSSOVER PIPE 1 SILOCON HOSE KIT & CLIPS 1 CONE AIR FILTER 1 LENGTH OF VACUME PIPE TOTAL COST OF KIT £750.00 10% DISCOUNT £75.00 YOUR PRICE £675.00 SHIPPING £28.00 TOTAL TO PAY £703.00 (please make payment to tim.lane9@btinternet via paypal) all parts come with fitting guids delivery normaly 3 weeks all parts are made to order and ran on our inhouse dyno engine so all parts fit perfectly we only supply ecu for the 1600 na (boost control) most guys use the greddy or mega sqwirt depending on your set up you will need to make up a second tht/body cable you can leave the second tht/ body open if you wish so no need for second cable you should get about 185 bhp & 155 fbl of torqe with this set up with no intercooler you can email me any time for info if you have any problems regards tim ricapezzolando il kit, le cinghie la valvola bypass, insomma tutto quello che mi serve per finire la macchina da un punto di vista meccanico, viene circa 800 eur. Mi aspettavo meno, infatti avevo messo a budget circa 300 euro in meno ma non pensavo che la valvola bypass, nuova costa circa 100 euro, fosse inclusa, come il kit in tubi di silicone per connttere il sedere dell'eaton alla bocca del corpo farfallato. |