credo si riferiscano alla modalità di funzionamento degli iniettori...
cioè se sono azionati tutti assieme o singolarmente
comunque coe modulo agiuntivo fa un po schifo...
PowerCard works independently of throttle position and RPM, which are not reliable indicators of load. By looking at duty cycle instead, PowerCard can be tailored to your MX5's specific need. Both the transition points between modes, and total fuel added in each mode, are easily adjustable.
non tiene conto dei giri del motore e nemmeno di quanto stai accelerando.. ma loso del carico motore (probaiblmente letto dall'AFM) mi sembra abbastanza limitato!!
cioè se sono azionati tutti assieme o singolarmente
comunque coe modulo agiuntivo fa un po schifo...
PowerCard works independently of throttle position and RPM, which are not reliable indicators of load. By looking at duty cycle instead, PowerCard can be tailored to your MX5's specific need. Both the transition points between modes, and total fuel added in each mode, are easily adjustable.
non tiene conto dei giri del motore e nemmeno di quanto stai accelerando.. ma loso del carico motore (probaiblmente letto dall'AFM) mi sembra abbastanza limitato!!